Stress!

Jag hoppas att dagen blir lugnare än den började. Jag vaknade och på en gång så fick jag lov att snabbt ta mig till Media markt för att kolla om tvättmaskinen fanns kvar. Men Rickard behövde bilen 15.30 och jag for kl 14.30. Så jag hade en timme på mig för att ta mig dit och hem.
Så jag sprang till bilen och körde dit, spenderade för många minuter på att hitta en parkeringsplats sen fick jag stå och vänta ganska länge för att få hjälp för säljaren var upptagen med en annan kund, förstår inte han JAG har bråttom?! Tillslut så fick jag hjälp och jag köpte äntligen en ny tvättmaskin!

Men sen när jag skulle till bilen igen så hittade jag den inte!! Jag gick ut på samma entré som jag kom in men den stod inte där! Vem fan var det som flyttade på bilen! Vem var det?! Så jag fick springa och leta på 3 plan innan jag hittade bilfan! Sen så kom jag på att jag inte riktigt vet hur jag tar mig hem igen för man inte inte köra exakt samma väg hem. Men jag körde runt och litade på min kvinnliga intuition och vips var jag hemma! Med 10 minuters marginal! Woho! Men jag fick en huvudvärk!

Men nu har jag som sagt äntligen köpt den och vi får hem den om 1-2 veckor. Det ska bli skönt att få kläderna riktigt tvättade! Nu är nästa köp en torktumlare! :D




Ikväll så ska jag på stormöte på jobbet. Hela företaget träffas 2 gånger om året för att gå igenom allt.
Det är mellan 20-23 så jag det är inte bara lön utan också ob. Det gillas!
Och dom bjuder på smörgåstårta, mums! Jag skrev för några inlägg sen att jag fick smörgåstårta på jobbet, det var alltså rester från ett stormöte. Dom måste ju ett antal möten med tanke på att det är väldigt många som jobbar på Taxi Stockholm. Bara förarna är 4000!

Nu ska jag ta och varva ner och äta något. Jag är så huuungrig!


See you later alligator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!