uppdatering

Nu har jag fått massage och jag känner mig så smidig och lätt :) Lite små öm men det är sånt man får räkna med.
Jag älskar att vi har det på jobbet det blir så enkelt och billigt. Men då är ju problemet att det inte bara är jag som tycker det så det är svårt att få en tid som verkligen passar. Hon vil att jag ska gå en gång i veckan för att det verkligen ska göra någon skillnad. Så jag får boka upp mig långt i förväg.

Nu sitter jag i lunchrummet på jobbet och till min glada överraskning så bjuder dom på smörgåstårta! MUMS!
Jag måste ju jobba på det bästa företaget!





Nu ska jag snart gå iväg till kursen som börjar kl 17. så ill see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!