Ut och ränna igen

Jag ska strax gå till tunnelbanan för att ta mig ut till valla torg för jag ska ut till monika och fixa mina naglar. Känns väldigt skönt. Dom har vuxit så gräsligt mycket. Jag har lite svårt att skriva på tangentbordet känner jag. hahah

Jag kan lägga upp en bild senare hur dom ser ut. : )


Sen ska jag till media markt och köpa en tvättmaskin! Äntligen då den vi har nu är värdelös.
Jag ringde dit nyss och då har dom bara ett fåtal kvar så jag hoppas att det finns kvar en tills jag kommer dit!

Sen blir det jobb i vanlig mening. 19-01. Är sjukt nervös nu när det är mitt första pass på förarsupporten men som tur är så har jag många kollegor runt om kring mig som kan hjälpa.

Nej, nu måste jag rusa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!