Gorgoeus vs Mario

Det är något med Super Mario som katten inte gillar, varje gång jag spelar det på dator så kommer han fram och ställer sig precis framför skärmen och sen springer han runt i lägenheten och gör vart enda hyss han inte får men när jag stänger ner det så slutar han och lägger sig i soffan!
Det är hysteriskt jobbigt med samtidigt är det hysteriskt roligt!


VS





Jag sitter i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig nu eller inte...
Tror att jag väntar en timme. Har ju kursen för PG imorgon men den börjar ju inte förrän kl 13.
Ska kolla på Kvinnor som mördar sen blir det sängen. Nu är det bestämt!

Alla ni som redan sover eller ska gå och lägga er snart få sova så gott och ha en förträffligt bra dag imorgon!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!