Åh herregud!

Vet ni vad Rickard har gjort?!

Han fick mig att följa med honom ut och jogga! Han lurade mig och sa att vi bara skulle vara ute en halv timme och att om det blev jobbigt så fick jag ta det lugnare. MEN tror ni att så var fallet?! NEJ!

Vi var ute i nästan en timme och han lät mig inte gå, inte ens när jag hade jätte ont i bena och nästan inte kunde andas! hahaha
Nu gör det ont i bena men på något konstigt sätt så känner jag mig piggare. hmm... Så det känns ganska skönt faktiskt att jag följde med. Även om jag stretade imot lite först och sen på slutet. :P


Så nu har jag tagit min andra dusch för dagen och har än engång slagit mig ner i soffan men nu tänker jag fan itne resa mig igen om det inte är för påfyllning av vin eller om färden går mot sängen.


VS


Gissa vem som är vem!





Nu sjunker jag ner i soffan med en bra film och gott vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!