Bra start på dagen

God morgon och förlåt för så dålig uppdatering.

Det har inte var tok mycket på jobbet med alltid något att göra så det har inte funnits tid att uppdatera.
inte för att det har funnits så mycket att uppdatera om egentligen men.. :P


Jag och Maria skulle gå och äta på Bouna sera men det blev ju inte av då dom tydligen har sommarstängt till 1 aug. Suck! Så vi gick till en annan pizzeria istället och jag måste säga att det är en drastisk skillnad mellan pizza och pizza! Men det gick ner i alla fall.

Nu har jag precis kommit hem så jag sitter och varvar ner lite innan jag ska krypa ner i sängen.
En natt kvar sen är jag ledig i 2 dagar.

Jag måste visa vad konstnärliga barn vi har här i Vårberg. Eller ja jag antar att det är barn...









Man blev väldigt glad när man kom runt hörnet och blev välkomnad av ett stort hjärta. :D
Dock så undrar jag när detta är gjort då det inte fanns där när jag gick till jobbet igår vid 19 tiden och det har spö regnat inatt.
Det kan väl inte vara så att dom har gjort det nu på morgonen? Är det verkligen folk som är uppe nu och ritar på gatorna? VAR ÄR DERAS FÖRÄLDRAR?! :P


Nej nu är jag nog trött... Så God morgon på er och Sov gott till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!