Farfars födelsedag

Tänke att jag skulle lägga upp lite bilder från farfars födelsedag.


Staffan och våran ingifta faster Fatimas mamma



Mina två kusiner i mitt knä och herren man ser i mitten är Fatimas Pappa.



Coolingen Johan



Staffan och Christer



Christer, Staffan, Anna-stina och Robin



Erik och Johan



Pappa med ett påtvingat leende



Min farbror Göran (Pappa till Erik och Johan)



Johan spöar mig, Staffan och Christ i fia med knuff!



Jag sov kvar och klev upp kl 08:45 dagen efter men det var värt att kliva upp den tiden för vi hade en väldigt trevlig frukost. Det är ju inte så ofta som jag träffar alla speciellt inte Göran, Fatima och pojkarna.
Dock så fick Fatima lov att åka hem på kvällen för hon skulle jobba tidigt på morgonen. Och inte fick jag henne på bild heller! pff!


Frukost! Yummy!




Så nu har ni fått se lite från farfars födelsedag. Lägger in bilder på båten Bounty senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!