Gårdagen och morgonen

Halloj halloj!

Jag klev upp för en timme sen, men jag hade hoppats på att få sova en timme till men det tyckte inte katten!  Han stod utanför sovrummet och gallskrek tills jag klev upp. Suck!
Men men jag får väl sova på jobbet då : P  Självklart så börjar jag dagen med en jordgubbsshake.
Rickard har ville också ha en för han tyckte min var så god men han la i blåbär och proteinpulver också.


Men tydligen så blev den inte lika go som min! :D


Vi har fått den sista räkningen för resan nu så vi ska betala in det idag sen är allting klart! Eller ja penga mässigt iallafall, vi måste skaffa ESTA visum och boka lite saker på båten men annars är allt klart :D





Detta är vad jag kallar Semester!



En dålig bild men håret blev bra iallafall.
Det är så svårt att färga långt hår själv tycker jag. Förra gången så fick jag ijnte med utväxten alls förutom uppe på huvudet, haha! Men denna gång så blev det färg överallt inkl mina armar, men som tur var så gick det bort lätt. :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!