Ge mig sol!

Nu har jag precis ätit lunch, det blev en sallad från statoil. Dom är ju så sjukt goda!

Det är så fruktansvärt lugnt på jobbet. Man bara sitter här rakt upp och ner och glor på en skärm där det inte händer något. Men man kommer ju att sakna dessa dagar sen när det börjar att rulla igång igen.

Idag har jag och Rickard betalat in det sista för resan. Nu är det bara 56 dagar kvar. Jag kommer ihåg när vi började räkna på 150 dagar, dom 100 dagarna har gått väldigt fort måste jag säga. Wiiie snart åker vi! :D:D:D




Nu måste vi alla hålla våra tummar och tår på att det blir en solig sommar så jag inte måste sola aolarium ör det finns inte en chans att jag åker dit och är blekare än snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!