Tlött

Nu börjar tröttheten att komma. Jag är inte byggd för att kliva upp tidigt på morgonen!
Men jag måste försöka att hålla mig sysselsatt för sängen ser väldigt skön ut just nu. Jag kan nästan höra den ropa efter mig. "Jag vet att du är trött, ge in för tröttheten!" NEVER! Jag måste vara vaken några timmar till annars så varkanr jag mitt i natten och är klarpigg.


Sitter och väntar på att Rickard ska komma hem med min snus. :P Sen ska vi spela kinect, det är så sjukt roligt men ack så jobbigt. Det kommer att vagga mig till söms.
Om ni inte har prövat det så gör det!


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!