Blandat

Nu är det sista natten på på 2 veckor och på dom 2 veckorna så har jag bara 3 pass, mmmini semester!

Det blir på lördag vi åker med bilen och motorcykeln till Ödeshög inte fredag. Det känns skönt eftersom jag slutar 07 imorgon bitti. Jag ska åka och hämta upp Staffan sen åker vi till pappa i Upplands väsby så vi är där vid 10, kommer inte hem igen förän på kvällen. Det ska blir roligt med en liten Road trip.


Just det Rickard hade ju bettat på senaste UFC 132 och han spelade på dubbel så för att han skulle vinna på en måste båda två han spelat på i just det spelet vinna. Det där lite konstigt? Tror inte att jag förklarade det på bästa sätt, men jag hoppas att ni förstår.
I alla fall så vann han några hundringar på ett spel. Nu måste vi vänta till nästa gala för att se om han vann på där. Dom var nämligen blandade mellan 132 och 133.





Jag hittade en rolig bild på Silva



Men nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!