god morgon

Nu sitter jag här i vardagsrummet och väntar på att åka till frisören. Jag har inte vågat gå och lägga mig. : /
Jag försökte i vilorummet på jobbet men det var ljust i rummet, måsar som skrek utanför fönstret och jag har jätte lite batteri på mobilen så jag lovar att jag hade försovit mig fastän frisören bara är runt hörnet från jobbet.

Så jag åkte hem i solskenet istället och har tittar runt lite på internet och väntar på att mina nedladdningar ska bli klara. Jag har sett alla avsnitt på Tre kronor, The big bang theory och Sons of anarchy så nu håller jag på att ladda ner alla säsonger av Gilmore girls och Two and a half men. :D

Efter frisören så måste jag försöka sova en eller två timmar. Eller så kanske man kan få det bortgjort hos dom. : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!