jobb, ont och fantasilös

Sitter på jobbet igen. Jag jobbade 21-07 igår med och då var jag uppe till kl 10 för jag skulle ringa ett samtal men då när jag ringde så hade dom telefontid mellan 13-15! Vem fan har telefontid mellan 13-15?! så jag var uppe helt i onödan och jag sov till klockan 17:30 så hela dagen var förstörd plus att jag skulle åka till jobbet igen kl 20. SÅ jag ringde in och fick börja en timme senare istället. Skönt! då fick ajg vakna upp lite. Men idag har jag mått så dåligt, haft ont i hela kroppen och mått illa men sen när jag fick i mig lite ipren, vatten så blev det bättre. Nu är jag bara lite öm.
Jag är ledig på tisdag och onsdag och det ska bli stålande väder! Sola sola sola! Jag har nästan förlorat hela min bränna som jag fick när jag var i övik så den måste jag få tillbaka!
Jag slutar om 2 timmar så det är skönt.
Jag känner att jag inte är så fantastifull denna morgon så vi får helt enkelt höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!