YES!

Idag kom jag till jobbet med ett mission, att bli av med mitt pass imorgon så jag kan åka upp till Övik tidigare och inte behöva stressa. Jag frågade ju alla via mailen men fick ingen respons alls! Så då började jag muta folk men pengar (vem kan säga nej då?!) många uppenbarligen! Men det var för att dom antingen redan jobbade den dagen eller för att dom jobbade tidigt dagen efter MEN inte Henrik! Han har fått dagens ros för han heroiska hjältemod!
(okej lite överdrivet men jag är väldigt glad)




Så imorgon så beger jag mig mot Övik vid 12 tiden. Jag hoppas på strålande sol så man kan cabba ner och bli lite brun på köpet.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är jag pigg och utvilad imorgon.


+ =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!