caching

Ja vad ska man säga? Jag är på ganska dåligt humör idag. Är trött, har ont i kroppen och är hungrig.
Ska gå och laga mat och bara ta det lugnt innan jobbet.

Känner inte att jag har så mycket energi för att jobba idag. Men det är "bara" 8 timmar. 23-07.
Men jag är ledig imorgon sen blir det 2 nattpass till på fredag och lördag sen ledig igen på söndag. Så det blir 5 dagars jobb denna vecka, bara natt och inget pass är kortare än 8 timmar. Men det blir pengar! : )




Det sägs att pengar inte kan göra en lycklig men det tror inte jag på alls. Har man pengar så kan man göra allt man alltid har velat göra, man kan köpa det man vill och man behöver inte ligga vaken på nätterna och ora sig över hur månaden ska gå ihop. Det tycker jag är ganska bra kriterier för att få vara lycklig.  Jag tror att tex min lön hade gjort någon stackars uteliggare lycklig. Så man behöver inte en förmögenhet. Bara lite till.
Visst man behöver annat också för att vara helt lycklig men jag tror att mycket blir lättare om man bara har lite mer pengar.

Nu ska jag rota fram lite mat ur kylen.

Hoppas att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!