Ledig och det behövs

Idag så skulle jag plugga hade jag tänkt. Så jag for till Bibloteket i skärholmen. Eller ja först fick jag springa runt och leta efter den först. Om ni kollar på kartan här skulle ni då fatta att den låg....

inne i centrum huset?! I så fall grattis för det fattade inte jag!

Det tog ett bra tag tills jag kom dit sen när jag väl var på plats och hade tappat lite av mitt plugg-humör
så hade dom inte en enda bok som jag behövde! Bara att vända på klacken och åka hem igen.



Nu har jag ätit, pyttipanna, ägg och rödbetor. Mumma! Ikväll är soffan min bästa vän och så klart tven :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!