sova lull lull

Dom senaste dagarna har inte varit så produktiva, varken här i bloggen eller i livet.
Jag har jobbat tidiga mornar och när jag inte har jobbat så har jag sovit. Därav den dåliga uppdateringen.
Nu jobbar jag åter igen men länge denna gång! 0730-2130. Jag har några små raster därimellan men i stort sett så är det jobba, möten, jobba, kurs för nya vectorn. Sen blir det hem och äta sen förhoppningsvis sova sött.

Jag är redan trött så jag vet inte hur detta ska gå, men jag är ju väldigt duktig på att bara bita ihop och ta mig genom dagen så jag förlitar mig på det. :)

I går så var jag och Rickard och handlade på ica och dom hade bokrea så jag köpte en thrillerbok och jag kan inte lägga den ifrån mig. Jag har läst den på tunnelbanan och på en rast som var 20 min och jag har redan läst 3 kapitel. Det är duktigt för att vara en dyslektiker. :D

Den handlar om att en familj blir brutalt mördade i Tumba(stockholm). Men sonen som är 15år överlevde men är i väldigt dåligt skick. Så nu vill polisen ta in en hypnotisör för att försöka få reda på vem mördaren är.
Polisen letar också efter stora systern i familen då hon inte bor hemma men dom tror att mördaren vill åt henne också. SPÄNNANDE!




Nu är det spännande. Jag längtar tills näst rast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!