Reebok

Jag har betalat några räkningar idag men det känns som om det fattas ett helt gäng och det är ingen skön känsla!
Det kan bero på att jag har lagt upp en räkning på banken så att att jag får all info där så man slipper avi avgiften sen har jag betalat av en stor räkning från när Gorgeous fick gå till veterinären.
Så förmodligen så är det ingen jag glömt men det lär väl märkas när jag får hem en påminnelse. :P

Idag är första dagen av mitt nya liv. Jajjemän! Nu ska jag ta till mig allt min massör säger så nu ska jag träna!
Men jag får tydligen inte träna gym för mina nack och ryggmuskler kommer tydligen bara få ta ännu mer stryk då så det får bli yoga och jag ska börja jogga lite. Så jag får upp rörligheten. För er som inte vet så har jag haft problem med min nacke och rygg sen jag var 12.
Så har gått till massörer, naprapater och kiropraktorer men ingenting har funkat alla säger olika. Vissa säger att jag ska träna gym, andra säger att jag inte ska träna alls utan bara gå ut och gå och nu säger min nuvarande  massör att jag ska jogga, yoga, simma. Sån träning som är ganska lugn och inte för krävande på musklerna men ändå så dom får jobba lite. Ser lite rörigt ut nu när jag läser det. Vet inte om det är för att jag är trött i ögonen eller för att jag är trött i huvudet. haha


Yogamatta har jag redan så den är det bara att rulla fram. Jag köpte den i julas och verkligen all in på det men lite för mycket tror jag. Jag tränade varje dag i över en timme åt gången och fick världens träningsvärk så det blev ju en backfire. Men nu ska jag ta det lite lugnare. 2-3 gånger i veckan tror jag kan bli bra.



Sen måste jag ju köpa ett par joggingskor. Och jag tänkte att om jag köper ett par dyra så kommer jag att använda dom för annars har jag bara kastat pengarna i sjön så att säga. Och dessa skor är ju så fantastiskt fina!
Första gången jag tycker att joggingskor är fina och det måste ju vara ett tecken : )


Än så länge är det för kallt att simma ute och jag tänker inte köpa kort på någon simhall så simningen får vänta till sommaren.



Idag är jag ju verkligen uppe med tuppen. Så vad ska jag göra hela dagen? Kanske ska man ta en sväng till Skärholmen? Det är ju så fint väder idag, helt underbart.
Jag är ju så kluven, jag längtar jätte mycket till sommaren men ändå så vill jag ha september nu! Ge mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!