Regn

Det var ju ett riktigt skit väder. Jisses vad tråkigt, jag som skulle cabba runt med Anna idag och ta en glass på stranden. :( Nu hoppas vi att det är bättre väder nästa vecka, speciellt på onsdag.

Nu kommer askmolnet snart hit. Oj oj jag kommer ihåg hur det var förra året. Helvete vilken vecka det var för Taxi Stockholm. Vi var det ändå bolaget i hela Stockholm som tog emot lång körningar. Allt från Eskilstuna - Oslo - Berlin - till och med Italien hade vi bilar i. Och då satt jag bara i vanliga växeln. Nu när detta sitter jag ju i PG så då kommer det vara mycket mer och mycket jobbigare. Men det kommer nog att gå bra. Vi kommer ju vara lite mer organiserade än förra året.


Snart ska jag åka och hämta mamma sen ska vi till farmor och farfar. Det ska bli roligt. : )


Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!