Suck

Idag så hade jag en tid hos min frisör men jag försov mig. Jag skulle ha varit där kl 10:00. Jag sa till dom när jag fick tiden att det var väldigt tidigt för mig men dom lyssnade inte. :(
Fick en ny tid på tisdagen den 7 juni 13:30 istället. Långt tills dess.


Natten till lördag så började en bil utanför mig brinna som bara den. Brandkåren och polis kom och det tog väl en 20 min att släcka den. Tog lite bilder men dom blev inte alls bra. Den ställde inte skärpan där den skulle vara så man ser bara något orangefärgat i bakgrunden. : /

Idag så läste jag aftonbladet och där stod det att någon hade tänt eld på mer än ett dussin bilar i Skogås, Huddinge. Det är inte så långt härifrån. Undra om det kan vara samma?






Vad ska ni göra idag då? Det är blivit fint väder här nu, tro om man ska träna lite?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!