24.11.2011

Nu sitter jag utanför jobbet, hittade ingen parkering så nu står jag på en lastzon och jag får inte stå här förrän 17 och jag börjar 17 så jag hoppas att dom inte kommer i sista minuten och ger mig böter. :-/


Tänk, om 1 månad är det julafton! Jisses vad detta år har gått snabbt, swosch! Jag är ledig över jul men det är nog inte mamma och R. Mamma jobbar förmodligen dag och R natt. Det bli bara jag och Staffan som är lediga hela dagen. Men den 25:de så åker han och jag ner till pappa i Ödeshög.

Suttit och frusit arslet av mig här nu i typ en halvtimme, gah och brrr! Men bara 5 min till.


Hoppas att ni har en bra Torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!