08.09.11

Hej alla pojkar och flickor.

Nu har jag landat och piggat till så jag tänkte berätta om våran (Min och Maria) roadtrip.
Maria har börjat en distans utbildning men hon behöver vara där första och sista dagen och den är då i Göteborg.
(och eftersom jag älskar att köra bil så blev jag självutnämnd chafför)


Vi åkte i söndags ner till Ödeshög där min pappa numera bor och gjorde ett pitstop. Så vi sov kvar där och klev upp klockan 05:30 på måndagen och körde neråt. Men jäklar vad det regnade! Hade på det snabbaste steget på vindrutetorkarna men såg fan inte ett skit ändå! Så när vi kom fram och Maria gick till skolan så vandrade jag runt där i regnet på Avenyn. Skorna läckte och jag hade bara en munkjacka som skydd. hahaha









Men det var mysigt ändå


Här är Marias skola.


Och jag kom upp i 500 mil på bilen sen jag köpte den i Maj



WOHO!


Nu ska jag damsuga och städa undan lite. Måste ju göra det innan vi åker, NÄSTA FREDAG!

=  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!