im back!

Eller ja halft som halft ialla fall.. Jag sitter på jobbet och har så fruktansvärt ont i huvudet och nacken!





Så jag sitter här och knaprar tabletter. Haha!'
Tror nog att det går över snart, har bara sovit dåligt. Förmodligen förlänge också.

Idag har jag gjort planer med favoriten Anna, vi ska äta middag och bara mysa. Dejten blir på onsdag klockan 19:00! :D

Annars denna vecka så ska jag packa, jag har redan packat lite så det är inte mycket kvar alls. Bara lite smink och sånt som man inte kan packa ner än, Handbagaget också såklart. För er som har missat det så åker jag ju till Miami och Karibien på FREDAG!!


(Utsikt från hotellet)


Oh my god, oh my god, OH MY GOD!! Det är inte länge kvar nu! Om en vecka så sitter vi och sippar goda drinkar ombord Allure of the seas och bara njuter av livet!




Kommentarer
Gunilla skrev 2011-09-13 @ 02:33:21

Va synd att du har så ont jämt! Lite värme kanske kan vara en god sak. Skillnad på vädret vi har nu!

Jag har gjort tvärtom, packat sminket men inte kläder.. ;-)
Maalin skrev 2011-09-13 @ 10:09:05

Ja lite havsvatten och sol kan nog inte skada. :D



haha du kör åt det hållet du... Kanske därför du känner dig lite stressad? :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!