Vargen kommer!

Halloj!

Igår såg jag och Rickard Red Riding Hood, den var jätte bra. Jag trodde inte den skulle vara det så det var en överraskning. :)  Det var kul att dom hade tagit med dom klassiska scenerna från lilla rödluvan på vissa ställen.





Idag har jag tid hos Monika klockan 16.00, ska bara piffa till naglarna lite. Jag har alltid haft problem med att materialet släpper så jag brukar så göra nya på typ 5 naglar var 3 vecka men nu så har jag köpt en nagelolja av henne som är hur bra som helst. Det verkar som det är gjort för mig, det är en nagel som har släppt men det är för att jag har använt den som ett verktyg. : / Så där får jag skylla mig skälv. Men dom andra mår hur bra som helst och alla sitter där som ska. : D



Har ni några tips vad jag ska ha för naglar nu när jag åker till Miami/Karibien om 2 veckor och 1 dag! :D:D
Ska jag ha dom jag har nu (se bilden) eller ska jag göra något annat? Jag är kluven.



Kommentarer
Mami skrev 2011-09-02 @ 19:09:55

Jag tycker de förra hade passat bra. Såg ut som tropiska frukter! Om du vill ha bara en färg ta nåt somrigt. Du har flera att välja från på de förra! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!