Våren!

Nu känns det som om våren är runt hörnet. Solen skiner och det är 6 plusgrader. Det har ju varit sånt här underbart väder ganska länge nu och plusgraderna går bara uppåt :D Jag blir så jädra glad!


(tagen från google)


Längtar tills man kan ta ner taket på bilen, bara ha en tunn jacka, söta klänningar, fina små skor, kanske en fin solbränna? och skälvklart en massa grillat! : ) Åh vad jag längtar!

Jag har sökt om 3 veckors semester i juni och juli, om jag får den så blir det min första sommarsemester och ni kan ju gissa att jag ser fram emot det!





Idag ska jag på möte på jobbet, vi får se vad som sägs men jag tror att det har med löneförhöjning att göra. Så håll tummarna för mig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!