Hej och hå

Denna dag har varit ganska seg men det är rätt så skönt. Jag ska nu hoppa i mina träningskläder och skutta på bandet men först ska jag bara förbereda middagen så det blir snabbt klart efter träningen.

Jag ser redan skillnad på midjan, den har bannemig blivit mindre! och detta efter bara en vecka.
Det måste vara att jag äter MYCKET bättre för inte kan träningen redan ha gett sånt resultat? Eller?
Innan så var det godis, chips, trocadero och kolhydrater men det har jag inte ätit/druckit på över en vecka och istället mycket proteiner och sallad. Jag har bara bytt ut potatis, pasta och ris till sallad. Släng på en god dressing med en bra olivolja så blir det mumsigt. och självklart drick mycket vatten! Helst 2-3 liter varje dag.
 
Bara man vill så går det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!