Lördag 14.07.12

Hallå hallå!
 
Nu har jag vaknat, tränat, duschat så nu ska jag äta lite lunch. Laxen härom dagen var så god så jag tror det blir det idag med.
 
 
 
Hur var fredagen den 13 för er då? Min var som vanligt lyckad. Vi började vår kväll igår på RoQ som är ett biljard ställe på odenplan, ett rock inspirerat. Skit mysigt. Men vi spelade inte biljard utan vi kastade dart och jag fick inte bara en utan TVÅ bullseye! woop woop!
 
Sen gick vi vidare till en mysig irländsk pub, dyr öl men det var det värt. Vi skattade så mycket att jag verkligen kände av träningsvärken i magen. ; )
 
 
Imorgon blir det vilodag så ingen träning alls. Kroppen måste ju få vila också.
 
 
Men sen är det bara på´t igen på måndag med kondition och styrka. Konstigt hur snabbt man kommer in rutinen när man bara har viljan. Trodde aldrig att jag skulle bli en träningsnörd och speciellt inte efter så kort tid men jag känner att svettbanden inte är långt borta.
 
 
 
Nu ska jag göra något annat, haha, hörs hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!