Seg!

huuh vad jag är seg idag! Kroppen skriker efter en vilodag, nu när man bara har tagit det lugnt så känner man hur öm man är i heela kroppen. Benen, magen, armarna, ryggen. Men det känns ändå ganska skönt, man märker ju att man har använt den. :D
 
Idag händer det inget spännande alls. Kommer bara sitta i soffan och slappa. Jag tänkte att jag skulle ha mina "äta vad jag vill" dagar på söndagar men sen kom jag på att Rickard jobbar alltid på söndagar men är ledig på måndagar så jag tror att jag har måndag som min "äta vad jag vill" dag. Så imorgon blir det nog potatisgratäng med ett fint kött och sallad. mm mm mm
 
 
 
åh gud va gott! Usch vad hungrig jag blev nu. Dags för lunch kanske.
 
 
Imorgon ska jag möta upp mamma för att boka aktiviteter på båten (kryssningen vi ska göra i sep). Vi gjorde inte det förra gången när vi kryssade i Karibien så vi missade massor, det ska inte hända denna gång!
 

Denna båt ska vi åka på denna gång, vi gick ju ut stort förra gången då vi åkte VÄRLDENS största kryssningsfartyg, så vi får nöja oss med mindre hädanefter. :D
 
Detta är då Allure of the seas som vi åkte på förra gången. Det blir nog fler resor med henne eller hennes syster, Oasis, som är några cm kortare. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!