Tjollahopp tjollahej

Åh vad sugen jag blev på att se lite Pippi Långstrump!
 
 
Jag vill också ha en egen apa och en häst, Speciellt en häst.
 
Jag börjar sakna min Whisky nu alldeles förgräsligt!
Han är inte superlätt att ha och göra med men det är det jag gillade. Man fick en liten utmaning istället för att bara "åka med". Han är en stooor häst, 1.80m i mankhöjd och vet exakt vad han vill, han är morgontrött så han gillar inte när man kommer på morgonen och ska tränsa honom och han tycker borstning är lite obehagligt.
Men oj han är underbar att rida på.
 
 
 
 
åh min polle!
 
 
 
Meeen nog om det.... Ikväll ska jag som sagt träffa Maria och Staffan (Har ni gått in på hennes hemsida? Visst var bilderna fantastiska.) VI ska noga kickstarta kvällen med lite biljard på RoQ som ligger på Odenplan. Längar upp bilder imorgon.
 
 
Nu ska jag äta så vi höres senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!