Träning

 
 Jag har ju som sagt köpt ett löpband, nu jäklar ska jag komma i form till semestern i september då vi åker på kryssningen. Jag ska använda det två gånger om dagen, morgon och eftermiddag/kväll.
Jag ska våldsamt ändra mina matvanor, äta 4/5 gånger om dagen. Lite men ofta sägs ju vara det ultimata. Inge mer chips, dipp och godis utan bara nyttigt. : D Önska mig lycka till!
 
 
 
Lite av den goda maten
 
Fiberblåbärs gröt. Jätte gott och jätte lätt.
 
1 Port
1dl Fiberhavre
1dl Frysta blåbär
2dl Vatten

Skippa saltet, det bara binder vatten.
 
 
BBQ kyckling med sallad med extra BBQ sås. mm mm mm
 
 
 
Jag har även beställt hem proteinpulver som man ska dricka som mellanmål och efter träning.
 
JÄKLAR VAD JAG KOMMER BLI FIT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!